pexels-photo-260907Kto pamięta czasy, gdy do lekarza przychodziło się licząc na przyjęcie? Siedziało się w długiej kolejce i czasami usłyszało się przykre: „przepraszamy, na dziś koniec”. Potem sprawę ułatwiły rejestracje przez telefon oraz korzystanie z kart chipowych. Teraz Internet dostarcza nowych rewolucji z zakresu rejestracji pacjentów.

Bądź nowoczesny – pacjenci Cię pokochają

Jeśli masz już witrynę swojej placówki medycznej, koniecznie wyposaż ją w funkcję nawiązywania szybkiego kontaktu, a nawet rejestracji online. Dzięki temu pacjent będzie wybierał dostępny termin samodzielnie, a Twój personel nie będzie musiał znosić narzekania ludzi, że na pewnej godzinie im zależało, a w dany dzień nie mogą przyjść, bo pracują. Z formularzem wizyt online sprawa jest prosta. Pacjent ma przed sobą wyłącznie dostępne terminy i nie ma możliwości zapisania się na wizytę w już zajętym terminie. Wszystko jest klarowne i czytelne stąd znacznie rzadziej dochodzi do nieporozumień. Atmosfera w Twojej przychodni się oczyści a personel będzie mógł zająć się przyjmowaniem pacjentów, zamiast odbieraniem telefonów.

Nie wiesz od czego zacząć?

Nie musisz się znać na nowoczesnych narzędziach Internetu. Wystarczy, że zatrudnisz specjalistów zajmujących się marketingiem medycznym. Oni odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania i zasugerują właściwe rozwiązania dla Twojej przychodni. Twoi pacjenci z pewnością zauważą takie zmiany, jak czytelna, przejrzysta strona internetowa, obecność w social mediach, czy możliwość rejestracji przez Internet. Twoja przychodnia stanie się nowoczesna a przez to, bardziej przyjazna dla nowych pacjentów.

Dodaj komentarz

Previous post Jak zwiększyć popularność bloga?
Next post Wrażliwy żołądek Twojego pupila