pexels-photo-374899Internet daje ogromne możliwości. Nie jest to w tym momencie żadnym odkryciem. Warto zatem umieć się po nim poruszać i wykorzystać go do konstruktywnych celów. Będąc lekarzem, możesz również znaleźć wiele aplikacji oraz modułów, które usprawnią kontakt z Twoimi pacjentami i pozwolą lepiej prowadzić administrację gabinetu.

Kalendarz wizyt

To bardzo prosta rzecz, a przy tym niezwykle pomocna. Kalendarz może znajdować się na przykład na Twoim profilu założonym na portalu opiniotwórczym dla lekarzy lub na Twojej stronie internetowej. Dzięki takiemu rozwiązaniu potencjalni pacjenci będą wiedzieli, w jakie dni i w jakich godzinach mogą zapisać się na wizytę, a w które nie. Wystarczy, że osoba odpowiedzialna za administrację Twojego gabinetu będzie na bieżąco obsługiwała elektroniczne rejestracje. Ograniczy to ilość telefonów i przyspieszy proces rejestrowania się na wizyty.

Funkcjonalny formularz kontaktowy

Kolejną ważną kwestią jest formularz kontaktowy umieszczony na Twojej stronie internetowej. Formularz może widnieć na stronie głównej oraz podstronie kontaktu. Możesz w tym przypadku pójść w dwóch kierunkach. Jednym z wyjść jest bowiem prosty formularz, w którym pacjent zada pytanie czy np. poinformuje o odwołanej wizycie. Drugim – formularz rozbudowany z możliwością zapisu na wizytę (w alternatywie dla kalendarza). Rozbudowany formularz może zawierać moduł dotyczące rodzaju wizyty, miejsca, preferowanego dnia itp.

Pomyśl nad wykorzystaniem, dla swojej działalności medycznej, tego rodzaju rozwiązań, które z pewnością wpłyną na Twój wizerunek i atrakcyjność Twojego gabinetu czy też większej placówki. A jeśli nie do końca wiesz, jak się zabrać za wdrażanie takich rzeczy, to znajdź dobrą agencję marketingową http://nowoczesnylekarz.pl/uslugi/.

Dodaj komentarz

Previous post Czy warto wypożyczyć samochód?
Next post Kiedy wymienić części w samochodzie?